Výhra v Tajné soutěži

V listopadu jsem se rozhodla zúčastnit se Tajné soutěže, kterou pořádaly Wayll a Kejbí. Osobně mám ráda kreativní soutěže, protože nezáleží pouze na štěstí (které já prostě na losování nikdy nemám), ale také na tom, jak se člověk snaží něco vymyslet.

Rozhodně se mi líbí koncept této soutěže, protože jste předem přesně nevěděli, o co se soutěží. Původně bylo v soutěži celkem 16 knih, nakonec se rozrostly ještě o jednu a výherců bylo 7. Knihy byly utajené, holky pouze ke každé z nich zveřejnily tři hlavní body, které knihu vystihují. Výherci si potom tedy vybrali podle toho, která z knih jim zní nejlépe. A právě tohle se mi líbilo nejvíc, protože kolikrát se člověk řídí jenom obálkou a po některé z knih by třeba ani nesáhl, ale přitom by se mu líbila. Pokud byste se rádi podívali na zadání soutěže a zkusili si třeba uhádnout předem, jaké knihy se pod tajnými balíčky ukrývají, můžete tady a tady.

Já jsem měla to veliké štěstí, že jsem v takové konkurenci byla vybrána jako výherkyně z části psaní na blogu Wayll. Nemusím ani říkat, jak velikou jsem měla radost. A teď ne že bych se tu chtěla vytahovat, ale součástí soutěže bylo i to, že výherci zveřejní svou reakci na výhru, ať už formou článku, nebo videa. Já tedy zůstávám u svých článků, ale snad to bude stačit na projevení tísíců díků a nesmírné radosti, kterou mi výhra přinesla. A teď už jdeme na to.

Balíček mi přivezla pošta v době, kdy jsem naštěstí byla doma, takže jsem nemusela podstupovat muka ve frontě na poště při vyzvedávání balíčku a mohla si ho hned otevřít. Také jsem svou radostí z balíčku nakazila i pošťáka, který se rozesmál a popřál mi hezký zbytek dne, protože málokdo ho asi vítá s větší radostí, než já. Balíček jsem si dala pod stromeček, připravila kudličku, pustila koledy a měla jsem druhý Štědrý večer. Vy se teď můžete pustit do rozbalování se mnou.




V balíčku čekal úžasný dopis a naprosto bezvadná záložka - děkuji!!!

Krásně zabalený balíček ^^ 


A toto jsou mé tři knihy, které jsem si vybrala:


 Kniha číslo 8 byla popsaná následovně:

  • Lidské hrdiny tu nenajdete. Spíš příbuzné Jerryho.
  • 252 stran
  • mapka
Jelikož mám ráda myši, potkany a všemožné takovéhle potvůrky (chovala jsem kdysi 2 potkany a chovala bych i další, ale mamka z nich má panickou hrůzu), chtěla jsem si přečíst nějakou knihu s nimi. Navíc jsem blázen do map v knize, takže to bylo jasné.
Když jsem knížku vybalila, zjistila jsem, že jsem jí ještě nikdy neviděla a nadšeně jsem se pustila do čtení anotace, která mě nadchla a myslím, že by to mohla být přesně knížka pro mě, až budu potřebovat nějakou skvělou oddychovku. A už se těším na přátele myšáky! 


V písku času - Michael Hoeye

Knížka číslo 7 zněla:

  •  Británie
  • drsná realita
  • obchod
Británii mám ráda a knížky, ve kterých je drsná realita, bývají většinou dost dobré a také se v nich člověk něco přiučí o světě. O obchodu jsem si původně myslela to, že se bude děj odehrávat v nějakém hyper, super, cokoliv marketu. Ale byla jsem tedy úplně mimo mísu.
Tuhle knížku jsem také neznala a nikdy neviděla, ale zní mi skvěle (samozřejmě ne skvěle tím obsahem, protože se jedná o obchod s prostitutkami a na tom nic skvělého není), protože o tomhle tématu jsem ještě nic nečetla a ráda se o něm něco dozvím. Když jsem knížku vybalovala, viděla jsem nejdřív zářivě růžový obal a chvíli jsem si říkala, jestli jsem si nevybrala nějakou červenou knihovnu, ale předek knihy mě přesvědčil o tom, že tam červené knihovny moc nebude. Myslím si, že se mi tahle knížka trefí do vkusu, protože mám ráda knihy o drsných osudech lidí a myslím si, že by lidé před těmito problémy neměli zavírat oči a udělat alespoň to, že si přečtou, co se kde děje za zrůdnosti. 
Můj milý mi při rozbalování asistoval a okomentoval to tak, že jsem si vybrala skvěle, protože po téhle knize budu potřebovat super oddychovku, jakou jsou mí přátelé myšáci, alias kniha číslo 8 - V písku času.


Lolita komplex - Romain Slocombe
 A do třetice všeho dobrého kniha číslo 1:

  • příběh o osudové lásce a magii, jemuž propadne každá romantická duše
  • ideální pro dlouhé zimní večery
  • pyšní se jednou z nejkrásnějších obálek
Tuhle knížku jsem si vybrala hlavně kvůli tomu, že jsem měla (a doteď mám) strašnou chuť přečíst si něco jemného, romantického, protože se mi to k Vánocům tematicky hodí nejvíc a přijde mi, že si tyto příběhy pod ozdobeným stromečkem v době klidu a míru vychutnám víc, než nějakou krvavou detektivku. Navíc mi k tomu seděl i druhý popisek, že se kniha hodí na dlouhé zimní večery. A navíc, koho z vás by nepotěšilo, že má kniha jednu z nejkrásnějších obálek.
Tahle knížka mě překvapila svou tloušťkou, takže jsem na ní byla extra zvědavá (mám ráda tlusté knihy). Jaké bylo mé nadšení, když na mě vykoukl Zimní příběh! Tuhle knížku jsem jako jedinou znala od vidění, dokonce jsem si jí přála mít v knihovničce už od té doby, co vyšla. Udělala mi nesmírnou radost a hned až dopíšu tenhle článek, ji půjdu rozečíst. Přeci jen musím využít toho, že tu ještě máme dlouhé zimní večery, než je nahradí dlouhé letní pařáky.


Zimní příběh - Mark Helprin
 Tady můžete vidět všechny krásky pohromadě a já jsem za ně nesmírně ráda a mám z nich ohromnou radost. Tímto chci také mockrát poděkovat Wayll za to, že nám dala možnost si takhle obohatit Vánoce a také za to, jak hrozně moc milá a sympatická slečna je. Děkuju!!


A pokud někdo z vás některou knihu četl, určitě se mi svěřte, jak se vám líbila!
Hezký zbytek svátků a krásný Nový rok!



Žádné komentáře:

Okomentovat