Den ve fotkách #2 - Harrachov

Ahoj všichni! O víkendu jsme byli s mým nejmilejším v Harrachově a já bych se s vámi chtěla podělit o krásu jeho přírody a okolí. Obzvlášť teď na podzim je to tam nádherné a byl to pro mě skvělý odpočinek.

Nebrala jsem si sebou fyzickou knížku, ale měla jsem Kindle, kterého jsem se stejně nedotkla, protože jakmile jsme přišli z túry do penzionu, usínala jsem i v sedě.

Ještě bych chtěla říct, že pokud vás takovéto příspěvky, které se netýkají knih, nezajímají, tak je vynechte a vězte, že brzy bude nová recenze.

 

Bohužel bylo mírně zataženo, takže výhledy nebyly takové, jak by si člověk představoval, ale byli jsme rádi, že neprší a užívali jsme si to.

Výhled z restaurace u chaty Dvoračky
 



 


 

Mumlavské vodopády

Harrachovské můstky

Doufám, že vám tyto fotky zlepšily alespoň trochu náhled na podzim (já osobně ho mám moc ráda) a že jste se pokochali krásnou přírodou jako my. Omlouvám se, že je tu jen článek s fotkami, ale minulý týden jsem byla nemocná a nemohla jsem dělat vůbec nic, natož psát na blog a teď to pomalu všechno doháním. 

Jak jste se o víkendu měli vy?
  

2 komentáře: