Unboxing #2

Dneska jsem si byla na poště vyzvednout balíček a řekla jsem si, že se s vámi zase podělím o radost z něj. Jelikož na týden hlídám bráchův dům, nemám tu svůj foťák a musela jsem si vystačit s mobilem. Snad to bude i tak koukatelné.


Na omak i na pohled je jisté, že jsou uvnitř dvě knížky...


První už na nás kouká... Uhodne někdo jaká? 


Jedno je jisté, má velmi přitažlivé pozadí!


Tři muži ve člunu! Opravdu vyvedená knížka, mám z ní ohromnou radost a nemůžu se na ní vynadívat, je opravdu nádherná!


A zde se klube její skoro dvojče.


Tři muži na toulkách! Taktéž velmi povedená kniha, doufám, že budou skvělé, moc se na ně těším.



Obě dvě krasavice najednou. Díky nim jsem měla hned krásnější den! Nemůžu se dočkat, až se do nich pustím. Četl někdo z vás tyto knihy?

Velmi děkuji nakladatelství Omega za jejich zaslání. 

4 komentáře:

  1. Četla jsem Tři muži ve člunu v rámci povinné četby, ale nedočetla jsem. Bohužel. Ohlasy má pozitivní, ale mě anglický humor příliš neoslovil:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak uvidím, co na to řeknu já :) Většinou nemám problém s žádným typem humoru, tak snad se mi to bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  3. necetla a podle pozadi jsem to ani nepoznala stydim se :( ale vypadaji moc krasne, takhle vedle sebe :)

    OdpovědětVymazat