PŘÍRŮSTKY| Únor - květen 2014

Zdravím! Dlouho jsem nepsala nic o nových přírůstcích a to z jednoho důvodu - knihy si moc nekupuju. Chodím ráda do knihovny a kupuju si jenom autory, kteří stojí za to a vím, že se mi budou líbit. Takže jsem čekala, až se mi tu sejde nějaký větší počet knížek, abych je mohla ukázat.

Většinu knížek jsem ukořistila v antikvariátech, které mám v poslední době v oblibě. Nejlepší prokrastinace - hrabat se na eshopu nějakého antikvariátu a hledat perly. Vyhovuje mi na tom i to, že nemusím běhat po městě a hledat, co kde mají. Jsem teď zaneprázdněný člověk a nemůžu jen tak chodit po obchodech a koukat, kde co mají. Což mě štve. Ale jestli až udělám státnice, tak jeden celý den budu chodit po městě a chodit z obchodu do obchodu a obejdu všechny Levné knihy v Praze a bude mi fajn.

Tak a už přejdu k těm knihám. Už jsem jednou zmiňovala, že jsem si v antikvariátu objednala knížky, ale ještě jsem je neukazovala. Sehnala jsem je v Podzemním antikvariátu asi před dvěma měsíci.
Šla jsem tam tenkrát pro Hrozny hněvu od Johna Steinbecka, jedna americká booktuberka je hrozně vychválila a já od Steinbecka četla už Na východ od ráje, což je naprosto dokonalá knížka a já ji všem doporučuju. Takže doufám, že se mi Hrozny budou taky líbit.
Když jsem tak koukala, co má antikvariát ještě v nabídce, našla jsem tam svou milovanou Janu Eyrovou. Měla jsem ji půjčenou z knihovny (s hezčí obálkou, ale co už) a byla jsem z ní nadšená a jelikož se mi zachtělo přečíst si ji znovu, rovnou jsem si ji koupila.
Když na mě vykoukla obálka Příběh Edgara Sawtella, uvědomila jsem si, že už jsem ji někde viděla. Kdysi jsem na ni četla recenzi u kamarádky a byla z ní hrozně nadšená, tak jsem si řekla, že ji taky zkusím. A Kainovo znamení se mi zalíbilo anotací a k tomu mělo na databázi knih dobré hodnocení. A stálo asi 50 Kč, takže nekupte to.

Další antikvariátní šílení mě popadlo asi před týdnem, kdy jsem si řekla, že prostě musím doma mít všechny klasické kousky, co jsem měla půjčené z knihovny a hrozně se mi líbily. Tentokrát to byl Antikvariát Kačur, kde jsem objevila jednu knížku, kterou jsem chtěla darovat a rovnou jsem si řekla, že si tam nakoupím i pro sebe. Mají zrovna akci 3+1, kdy nejlevnější knihu dostanete zdarma, což se vždycky hodí. Navíc všechny knihy, které mě zaujaly, byly v 50% slevě, takže fakt štěstí.
Od té doby, co jsem viděla nové filmové zpracování Bídníků, si chci pořídit i knížky a přečíst si to. Jenže vždycky něco jiného dostalo přednost, protože přiznejme si to, jsou to celkem bichličky. Ale tentokrát jsem si řekla, že už si je vážně pořídím, protože oba díly byly za 100 Kč a v dost dobrém stavu. Snad si na ně o prázdninách najdu čas.
Další kráska, co mi přibyla v knihovně, je Jiskra života od Remarqua. Já Remarqua naprosto zbožňuju a Jiskru jsem četla už dvakrát a teď na ní mám znovu chuť. Je to moje nejoblíbenější knížka od něj, bohužel mi přijde, že ji mnoho lidí nezná, což je velká škoda. Jelikož jsem ji předtím měla půjčenou z knihovny, chtěla jsem si ji pořídit domů.
A poslední úlovek z tohoto antikvariátu byla Jane Austenová a její Pýcha a předsudek. Také jsem ji četla a také se mi moc líbila, takže jsem ji chtěla mít doma. Bohužel, knížka byla bez přebalu, ale zato stála jen 40 Kč a důležitý je přeci obsah.

Z antikvariátů to bude všechno a přesuneme se do Levných knih. Ukořistila jsem pouze 2 knížky, ale o prázdninách si to vynahradím.
Kacíř a čarodějka mě láká už dlouho, a když jsem si všimla, že ji nabízí v Levných knihách, nemohla jsem odolat. V poslední době ale nemám chuť na takový žánr, takže ji odsouvám na někdy příště a doufám, že se mi bude líbit.
Druhá knížka je Putování Měsíčního stínu, kterou jsem si pořídila díky Ohaně a jejímu videu, kde přečetla anotaci a mě to znělo tak skvěle střeleně, že jsem si ji musela pořídit. Začala jsem ji už pomalu číst (ale asi to bude trvat pěkně dlouho, než ji dočtu) a zatím se mi to četlo moc dobře a zdá se, že to bude i vtipné.

No a poslední knížka, kterou vám chci ukázat, je moje výhra ve Velikonočním knižním hopu u úžasné Nikol z Knižního království. Udělala mi moc velkou radost, ani jsem s tím nepočítala, protože na soutěže moc štěstí nemám. Navíc je to skvělá knížka, kterou si chci přečíst hrozně dlouho, protože na ni pěla chválu Catriona z LittleBookOwl, a jelikož je to druhý díl, tak mě to aspoň donutilo pořídit si konečně ten první, nad kterým slintám už tak dlouho. akže dvakrát děkuju a toho úžasného zajíčka mám už vystaveného na televizi a když se na něj podívám, tak mám znovu radost. A záložky se mi moc líbí, těch totiž není nikdy dost! Z téhle knížky mám asi největší radost z těch všech, co tu mám, protože je od úžasné slečny a vždycky si budu pamatovat, jak krásný balíček přišel a jakou jsem měla radost.

Doufám, že jste si pořídili taky pár pěkných kousků, které vám udělají radost a budete s nimi rádi trávit čas.

Hezký den!
Jeannette

6 komentářů:

  1. Hrozny hněvu jsou jedna z mých nejmilejších knih, tak ať se ti novinky dobře čtou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se na Hrozny těším ještě víc, akorát musím počkat, až odstátnicuju :/ A děkuju, snad budou všechny knihy skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tady člověk chvíli není a hned spousta nových článků! :) Moc pěkné knížky máš, Pýchua předsudek jsem dostala s filmovou obálkou k narozeninám a moc se i líbila :) Od Remarqua máme doma Nebe nezná vyvolených, ale ještě jsem se do něj nepustila, tak snad o prázdninách :)
    Ještě jsem tě nominovala v Bloger tafu, tak snad se zapojíš :) http://kejbie.blogspot.cz/2014/06/bloger-tag.html

    OdpovědětVymazat
  4. Kej Bí: Nebe nezná vyvolených jsem četla a bylo to super, tak když budeš mít na takový žánr chuť, určitě si to přečti :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné kousky. :)
    Jsem moc ráda, že se ti výhra líbila. :) Ani nevíš, jak moc jsi mi vykouzlila úsměv na tvář díky tomu, že jsi nadšená. :)
    To ty jsi skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju moc, Nikol! :) Díky lidem jako ty je svět hned krásnější místo :)

    OdpovědětVymazat