Knižní povídání #1

Zdravím všechny a omlouvám se za neaktivitu. Měla jsem poslední zkoušku (angličtinu!) a byla jsem na půl týdne s přítelem u jeho prarodičů. Nemají internet, takže jsem se nemohla ozvat. Ale umíte si určitě představit ten krásný relax, kdy vás nic nerozptyluje a můžete jen číst a číst. Taky jsem tam zvládla dvě knížky, i když jsem se musela učit (pff).
Zkoušku mám úspěšně za sebou, s angličtinou se naštěstí už nebudu muset otravovat, a teď si nechám chvíli volna, než se pustím do bakalářky, učení na státnice a přípravu na další semestr... Nejsou to dobré vyhlídky pro čtení, ale já to tam vmáčknu. Musím!
V dohledné době sepíšu recenzi na Temné kouty a možná na Percyho Jacksona a Moře nestvůr, ale to ještě uvidím. Včera jsem se pustila do čtení Hvězdy nám nepřály a od té doby hltám a hltám :) I když to musím nějak skloubit se sledováním olympiády. A ještě k tomu mám v kindlovi rozečtenou Fangirl, kterou čtu převážně na cestách, ale už mám kolem 60% přečteno. Je to taková milá odpočinková četba jako dělaná pro mě, po dočtení sepíšu recenzi.
Včera jsem si objednala tři knížky z antikvariátu v Praze, přítel mi je dneska vyzvedl a já se jich nemůžu dočkat. Objevila jsem tam Hrozny hněvu od Johna Steinbecka za 60 Kč, Kainovo znamení od Toma Knoxe za 50 Kč a Příběh Edgara Sawtella od Davida Wroblewskiho za 100 Kč. Měla jsem vyhlédnutou i Janu Eyrovou - měla jsem ji půjčenou z knihovny a ráda bych ji měla doma - ale někdo mi jí vykoupil. Takže si nejspíš našetřím na tu novou edici od Omegy s úžasnou obálkou.
To je ode mě pro tuto chvíli asi tak všechno a jdu dál sportovat a držet palce. :)
Hezký den! :)

3 komentáře:

  1. Hvězdy jsem taky četla a jsou úplně skvělé když jsem se teď dívala na trailer tak jsem se u něj rozbrečela když jsem si na ty scény vzpomněla, takže jsem si zakázala se na něj dívat :D A Fangirl si chci koupit až si zase budu objednávat knížky z bookdepository, ale to nevím kdy bude, ale něco mi říká, že se mi to bude líbit :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se na ten trailer hrozně těším, akorát jsem si zakázala na něj koukat dokud to nedočtu :D A když to tak čtu, tak ho uvidím jen jednou a taky si to pak zakážu znova, aby se doma nelekli že mám deprese :D Fangirl se ti podle mě bude líbit, já ji mám ráda hlavně z toho důvodu, že se v Cath tak trochu vidím a jsem stejný introvert jako ona, takže ji dokonale chápu :) Bookdepository jsem objevila nedávno, když jsem zjistila že i já dokážu něco přelouskat v angličtině a taky se chystám něco si objednat, až toho tady nebudu mít takovou nepřečtenou hromadu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že film bude moc povedený, je tam hodně věcí knížky, co jsem zatím tak viděla :) ...Bookdepository je skvělé, neplatíš žádné poštovné a vždycky mi vše došlo v pořádku :)

    OdpovědětVymazat