Ježení 2013


Poslední rok jsem asi hodná. Nebo se Ježíšek dozvěděl, že ráda čtu. Každopádně mi pod stromeček nadělil hezkou hromádku knížek. Ani jsem to nečekala, protože pravidelně navštěvuju městskou knihovnu, takže se u nás nikdy moc knížky nekřečkovaly. Jen poslední dobou se mi stává, že bych nějakou přeci jen chtěla mít doma a pokud jsem si jistá, že se mi bude líbit, chci si ji pořídit. Knihovnu mám ráda z toho důvodu, že tam můžu jít do neznámých autorů, můžu zkusit nové žánry atd., aniž bych vyhazovala peníze z okna. Ale to už jsem úplně mimo, takže jdeme na ty vánoční knížky, z kterých jsem úplně nadšená!

Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti.

Tuhle knížku nejspíš nemusím představovat, většina lidí ji už četla. Já jsem ji letos dostala jako první knížku od kamaráda, takže jsem se na ni hned vrhla a už ji mám přečtenou. Obálka nádherná, co si budeme povídat, tuhle knížku prodává hlavně ona a fotografie uvnitř. I když byste se na ně neměli dívat předem (jako já). Brzy očekávejte recenzi!









Inferno - Dan Brown

Nová knížka od Dana Browna. Už jsem od něj četla všechny příběhy s Robertem, takže jsem si byla jistá, že se mi bude líbit. Už od jejího vydání jsem pravidelně chodila do knihkupectví, hladila ji po hřbetě a mezi stránky šeptala, jak moc ji chci. Asi mě chtěl Ježíšek ušetřit blázince, kam bych se dostala, pokud by mě viděl někdo, kdo ke knížkám nechová tak vřelý vztah jako já a naježil mi ji pod stromeček. Ách! Už jsem se do ní pustila, jsem asi na sté stránce a zatím se mi to moc líbí. Vše se točí kolem Danta Alighieriho a jeho Božské komedie.







Game - Anders de la Motte

Po této knížce pokukuju taktéž nějaký ten čas. Zaujala mě její jednoduchá obálka a zajímavá anotace. Ježíšek mě překvapil a pořídil mi k ní rovnou i druhý díl, který se jmenuje Buzz. Severská krimi je můj velmi oblíbený žánr, tak doufám, že nezklame.











Levhart - Jo Nesbo 

Další úžasný seveřan a další krimi. Knížka pěkně silná, tak to má být. Ovšem nebudu si ji asi moct nikam vozit, protože by mi mohla protrhnout dno batohu. Vypadá moc dobře, od chvíle, co vyšel, ho chodím do knihkupectví mazlit hned po Infernu. Jo a taky musím dodat, že zbožňuju, když do knih dají ty látkové záložky. Sice mám nasysleno několik úžasných normálních papírových, ale ty látkové dodávají knize takový šmrnc. A má ji i Inferno!








Zaklínač duší - Sebastian Fitzek

Tuhle knížku jsem zahlédla kdesi ve výprodeji za pár kaček. Trošku jsem Ježíška navedla, aby věděl, co bych ráda (to jsem ještě nevěděla, že mě čeká taková nálož) a úspěšně na to zapomněla, takže jsem potom byla mile překvapena, co jsem vybalila. Na databázi knih má prosím úctyhodných 92% při 35 hodnoceních. No...tak jako lidi, nekupte ji (v mém případě nechtějte ji).









Tak a to je z mého ježení všechno. Tímto bych chtěla ještě jednou poděkovat všem Ježíškům, kteří se podíleli na takovém krásném obdarovávání.
Úspěšně ukončuji svůj historicky první článek a kdybych měla nějaké čtenáře, zeptala bych se, co dostali k Vánocům oni, ale žádné nemám, tak se zeptám až příští rok.

S přáním hezkého a úspěšného Nového roku
Jeannette

Žádné komentáře:

Okomentovat