Čtecí výzva Rory Gilmorové



Od mala jsem blázen do seriálu Gilmorova děvčata. Hrozně mě to baví a zbožňuji vztah mezi Lorelai a Rory, vždycky jsem chtěla chodit do školní knihovny a půjčovat si horu knížek a celý den jen sedět a číst. Včera jsem něco hledala, až jsem našla samozřejmě úplně něco jiného a tím byl seznam knih, které byly nějakým způsobem zmíněny v gilmorkách. Jestli ten seriál znáte, tak víte, že Rory je velká milovnice knih, hlavně klasiky, takže já bych se ráda pokusila přečíst všechny několik knih z toho seznamu, protože mě osobně klasika moc baví. Seznam mám odsud a někdy udělám další článek, kam sepíšu knížky, které už jsem přečetla.

Kdo se do toho chce pustit se mnou, budu jedině ráda!  A chápu, že v seznamu můžou být chyby, nemusí to být kompletní, nebo v seriálu knížka naopak nemusela být zmíněna vůbec, ale mě to nevadí, bude to zábava!
A ještě jsem narazila na tenhle seznam, kde si můžete spočítat, kolik knih už jste přečetli. Můžou se trochu lišit, ale nám to nevadí, hlavně že si přečteme spoustu zajímavých knížek, že?
A pokud nic jiného, tak je to alespoň další inspirace, co číst!


Žádné komentáře:

Okomentovat